Finfina dagar :)

Nu har Stockholm lämnat norrland för den här gången. Hoppas innerligt på fler besök från 08:orna framöver!

Vi har haft 3 dagar med superhärligt väder i trevligt sällskap! Jag tänker på det skitväder som varit den senaste tiden och tackar vädergudarna som gav oss sommarfina dagar nu när vi hade besök. Utbudet på aktiviteter är ju inte så lysande om regnet hade öst ner! Vi har iaf hunnit med bland annat en tjejbastukväll på flotten, två strandbesök, grillning ute i havet, våldgästat Lundbäcksborna och kännt lugnet här hemma! Najs najs! Killarna hann även med ett pubbesök och lite fiske :)!

Här kommer några pics från de gångna dagarna...



...Natti & Anders


...byns fina bastuflotte! Jag doppade mig faktiskt igen!!! TVÅ dopp hittills i sommar, det här börjar likna personbästa, haha!


...samma kväll som bastukvällen. Vackert va?


...grillning i Lundbäck


...mycket spring i benen


...SommarValle i Astrids solhatt :)

Och ÄNTLIGEN.ÄNTLIGEN-ÄNTLIGEN så fick Agnes pröva rida faster Sandras nyinförskaffade häst. Som hon tjatat...å tjatat å tjatat om detta! Och frågar ni henne nu så har hon tveklöst världens bästa faster för succen blev som väntat STOR!!! Lycka för en hästbiten 3-åring!


Det var fler som testade sina ridkunskaper...


...ja till o med Anders, även om det bara var för ett par sekunder i sadeln :)! Själv så kunde jag skylla min "ickeridning" på att jag hade kjol!


...Natti red faktiskt inte heller!

Grillning på krokgrundet i det superhärliga vädret...



...Agnes med "lilla" godispåsen!




Som sagt...härliga dagar :)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Vilka härliga bilder! Ni verkar ha haft det toppen! :)

2009-08-01 @ 00:05:16
Postat av: Emma

Vad mysigt ni verkar ha haft det!

2009-08-01 @ 09:50:36
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anna B

Men älskade vän. Det finns ju något som heter byxkjol oxå... Rekommenderas nästa gång... ;)

Ser verkligen mycket trevligt ut!

Kram Anna

2009-08-01 @ 16:48:23
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Nattie

Tack för supertrevliga dagar i Båtvik!! Det var så kul att få träffa er alla igen!

Massa kramar!

2009-08-02 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0