Trött

Jimmy sov som väntat bort hela fredagskvällen. Vore det inte för att jag kunde se på bröstkorgen att han andades så hade jag trott att han var död. Så färdig har jag nog aldrig sett honom någonsin! Men idag så var han tillbaks till sitt normala tillstånd...dvs fullt ös :)! Själv så trodde jag inte att det var sant när han väckte mig vid 9-tiden så att jag skulle hinna göra mig klar inför dagens arbetsdag i byn. J*vulen så trött jag var! Jag har varit vaken till & från i stort sett hela natten pga hosta och det kändes som jag precis hade somnat när han väckte mig.

Och jag fattar inte hur jag är funtad för trots min sömnbrist under den gångna natten så sitter jag här, klockan 24, och är hur pigg som hellst! Så är det jämt...jag kan känna mig som en levande död på förmiddagarna om jag sovit för lite men när kvällen kommer så är jag jättejättepigg. Skumt!  

...här var det en tjej som var trött efter dagen!


Kommentarer
Postat av: Linda S

hehe så där är jag också. Har alltid varit som piggast kvällstid... med få undantag. ;)

2009-06-07 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0