Me and my darlings

Med en blivande 3-åring i huset blir det sällan tråkigt. Ja det händer förstås men väldigt sällan numera! Ikväll så har Agnes varit i riktig högform och surrat nästan oavbrutet till klockan 22. Hon har haft långa utläggningar om allt och ingenting och det är så underbart att få höra vad som rör sig i hennes lilla huvud. Det finns ingen hejd på hennes funderingar! Många gånger så har jag så svårt att hålla mig för skratt. Väldigt ofta rättare sagt :)!!!

Undra om mitt ständiga städande har påverkat fröken i fråga. Så här hittade jag henne badrummet ikväll...


...dessutom hade hon grävt fram mina gamla glasögon som hon hade tagit på sig!


...fortsätter hon i den här andan så kan hon snart ta över städningen i huset, haha!

Nu ska jag ta med mig min minsta skatt och gå och lägga mig. Tre nätters hostande har satt sina spår i kroppen. Natten till igår så räknade jag ut att jag inte sovit mer än 4 timmar på sin höjd, om ens det...halleluja! Igår hade jag en vision att komma mig i säng före 23 men det sprack då jag var iväg o träffade gammbrudarna. Att jag siktade på att lägga mig före kl 23 var ju helkorkat för kvällarna med brudarna blir aldrig tidiga! Entrade inte sängen förrän efter kl 01 och det var inget leende på mina läppar när väckaren ringde kl 7 imorse.

Så nu ska här sovas i natt!!! Ingen dagisdag imorgon så vi kan ligga kvar i sängen lääänge och bara va. Det är det utan tvekan bästa med ickedagisdagarna...våra härliga stressfria mornar! På tal om sömn så fortsätter Lilleman att sova hela nätter fortfarande *pepparpeppar*! Det är nästan för bra för att vara sant!

God natt på er... 


Kommentarer
Postat av: Anna B

Med en förkylning i kroppen så får du prisa prinsens sömnsjuka! ;)

Skulle verkligen behöva prinsessan Städknopp i mitt klassrum! Är hon duktig på att bära oxå? För här ska bäras och flyttas på klassrummen! ;)

Hoppas du får en toppen fin mysmorgon!

Kram anna

2009-06-11 @ 06:33:40
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda S

Hahaha, så jäkla söta bilder på lilldamen i brillor!!! Din blogg är alltid så härlig, du är flitig med bilder!



Jag köpte min spikmatta på nätet som sålde den tillfälligt för 550kr inkl porto.. så där kan man inte beställa längre. Men jag har sett att de finns för 680kr inklusive porto lite här och var, och jag tror jag sett dem billigare också, men att det slutar påungefär samma summa när portot lagts till. När jag letade priser så googlade jag på namnet på den matta jag har o kollade alla träffar som såg relevanta ut, och jämförde priserna i webshoparna som fanns! Dessvärre har jag ju inte sparat sidorna, eftersom jag slog till där den fanns tillfälligt.

2009-06-11 @ 09:47:46
Postat av: Linda S

Här är min mattas hemsida om du vill kika på just den.



http://www.shaktimattan.se/

2009-06-11 @ 09:52:07
Postat av: Linda S

haha, jag bombar dig... förlåt! Glömmer ju hela tiden att det är mer jag ska skriva ;) Skulle ju tacka för tipset om Emil och Ida-kläder också! Såg att detfanns en hel del där som föll mig i smaken, för normala priser! Ska absolut kika närmare på sidan i nästa veva det ska inköpas kläder! :)För du har helt rätt - jag älskar FÄRGGLATT! :)

Nu tror jag att jag kan sluta tracka din blogg här för idag. ;) Kram!

2009-06-11 @ 09:53:50
Postat av: Nattie

Heeej!

Så söt hon Agnes!!

ps. min blogg är uppe igen =)

Kraam

2009-06-11 @ 10:47:35
Postat av: sara c

Hej Johanna!

Måste erkänna att jag är en flitig läsare på din blogg =)

Jättefina bilder!

Hälsningar Sara

2009-06-11 @ 19:47:47
URL: http://www.livetpabankgatan.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vilken underbar bild på dig och lillen....bilderna på Agnes var oxå härliga.

Vill snart se er igen ju....blir väl kanske på midsommar gissar jag

ha det bra

2009-06-11 @ 21:55:38
URL: http://mosar.blogg.se/
Postat av: Linda J

Tja!

Så du sitter o slöar vid datorn så här på kvällskvisten. Ringde dig idag...det var inget speciellt, ville bara säga Hej.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, måste hoppa i säng snart så man orkar jobba imorgon igen. Vad händer i helgen då?? Är det nu ni ska ha dop? När firar ni Agnes?? Många kramar från oss

2009-06-11 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0