Phu...

...det är mycket nu!

Imorgon kommer Jimmys storebror med familj från Stockholm på besök. Imorgon så väntar också dopsamtal med prästen och på aftonen 3-års kalas för Agnes med "lilla" släkten. Så gästrummet ska röjjas och kalas och dubbeldop förberedas.

Igår så var jag en repa till Piteå för att inhandla den sista presenten till Agnes...GITARREN! Jag hade även som mål att hitta något i klädväg till mig själv som jag kan ha på dopet men icket! Jag blir så deprimerad...tänk att man inte ska hitta ett enda plagg man gillar i så många affärer!!! Kom däremot hem med massa annat som inte fanns med på inköpslistan :)! Nåja, det blir en statsrepa på torsdag igen och då kanske shoppinglyckan är bättre!

Min mamma har Agnes idag så jag kan beta av lite på min gigantiska to-dolista. Jag är bra mycket mer effektiv utan en 3-åring i hasorna så barnvaktshjälpen är MYCKET uppskattad!!!

Manne blev hela 2 månader igår! Det firades med skönsång och teckning som Agnes hade ritat :)!



Nej här har jag inte tid att sitta. Jag var tvungen att ta en liten kaffebreak mitt i allt pysslande här hemma. Har inte suttit ner på hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

2009-06-23 @ 19:54:19
URL: http://leossida.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för berömmet om bilderna! Jo jag har ett Nikon-objektiv 18-200 i brännvidd. Förresten, synd att du inte kunde komma på klassfesten. Det var ganska manstarkt och bara jag och Linda från vår klass. Roligt hade vi ju ändå förstås, men hade varit ännu roligare om fler tjejer hade kommit. Kanske på 20-årsjubiléet? :)

2009-06-23 @ 19:57:15
URL: http://leossida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0