Sommar :)

Tänk att vi fick tillbaka lite sommar ändå! Efter den där kopiöst varma helgen så har ju vädret varit rätt halvdant här uppe. Sommarkänslorna svalnade rätt så snabbt men idag så kom äntligen solen och lite värme. Har precis varit ute på en långpromenix och svetten riktigt pärlades i pannan då jag missbedömt vädret och klätt mig en aningens för mycket!

Helgens planer är inte många. Kanske en cykeltur till Byske ikv, kanske ett glas rött oxå...vi får se! Ska nog passa på att bara njuta av lugnet innan våra hektiska helger drar igång. Jag satt och kollade min kalender härom dagen och konstaterade att vi har något inbokat nästan varenda helg under HELA sommaren. Helt galet! Imorgon så ska Jimpa iaf iväg på festligheter hela dagen så jag och kidsen får allt roa oss på egen hand. Men det är vi ju van vid efter alla hans bortavistelser den sista tiden!

Vad har ni för planer i helgen?


Kommentarer
Postat av: Linda S

Åh, härligt med sommar! Här ser det mer ut som höst, ösregn och ruggigt!



Vi ska firamin brors sambo i morgon, hon tar studenten idag! Blir skoj att träffa min familj o släkt igen.. :) Särskilt mina bröder, de kom ju inte när Melvin fyllde!

2009-06-12 @ 16:45:27
Postat av: Lisa

Har inga särskilda planer i helgen, har en del trädgårdssysslor som skulle ha varit utförda. Så det blir väl att påta på i rabatterna och kapa ved. Ikväll blir det grillning och ett glas rött och myskväll med sambon, vi ses ju inte särskilt ofta så vi tänkte bara ha en lugn kväll tillsammans.

2009-06-12 @ 17:12:40
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Annelie

Grattis till er. Här är det skitkallt och regn.

2009-06-12 @ 17:27:36
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Här tvättas och skrapas det för fullt - fasaden ska ju få ny färg.



Vilka underbara bilder du tar!

2009-06-12 @ 18:41:03
URL: http://wigenstam.spaces.live.com/
Postat av: Anna B

Solen var verkligen välkommen denna dag. Så att den kunde torka tåren på kinden...

Kram anna

2009-06-12 @ 21:24:58
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Emma

Vi har också fullbokat nästan hela sommaren.. Lite jobbigt men ändå superkul att man har så mycket! Jag och Knut ska nog fara på Joypeak-festivalen eller åka till Nordanå och fika med mamma idag. Ikväll blir det lugna gatan här hemma, medans Danne roar sig :-) Sen blir det att fortsätta olja altanen. En lugn helg är så skönt ibland

2009-06-13 @ 07:35:54
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej! Brukar läsa din blogg ibland och kolla på dina jättefin biler= ) Är själv nybörjare på att fota och har börjat leta ett nytt objektiv till min e450. Ville bara höra, vad använder du för objektiv?? det är en djungel ju!;) Är ute efter ett tele... Dina bilder är som sagt superfina! Ha en bra dag!

2009-06-13 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0