Det tar sig!

Jeeeesus så underbart det var att komma ut igår!!! Två dagars karantän tar verkligen på psyket! Det blev en heldag för mig & Manne i stan...några timmar hos en kompis och några timmar på stan. Så nu har jag laddat batterierna och humöret är på topp igen :)! Jag behövde verkligen en break från sjukstugan!

Angående sjukstugan så börjar vi vara friska här hemma. Nästan friska iaf! Agnes är fortfarande, utan några ingående detaljer, lite risig i magen men på benen iaf. Det blir vila och kurering idag inför morgondagens alla aktiviteter. Ve & fasa om vi skulle missa midsommarfirandet!!!

Agnes fick en några dagars för tidig födelsedagspresent av Jimmy igår...ett "piskepö". Lyckan var TOTAL och eftersom vädret var så fint så var det bara att packa fiskeryggan och bege sig till båten. Jag hade inte trott att hon skulle fixa kasttekniken men där fick jag så jag teg. Hon var nämligen jätteduktig! Själv så drog jag upp årets första gädda :)!






Mannes första båttur! Han låg & jäste i sin stol hur nöjd som hellst...goding!


Kolla draget...tack för gäddan biltema!


Fina sommarkväll!

Nä gudarns tider här har jag inte tid att sitta. Jag har ungefär en biljard saker att ordna här hemma. Måste ju passa på när bägge ungarna sover...

Vad ska ni göra på midsommarafton???

...kanske coolaste killen!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh gud så härligt!

Så här vid midsommar saknar jag verkligen att inte vara i Byske/Båtvikstrakten. Det är så otroligt fint! Och med solen på natten... åh!



Tycker bild nr 2 på Agnes påminde mkt om moster Therese.



Trevlig midsommar!

Pia

2009-06-19 @ 03:40:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Jottan

Här hemma är vi partypoopers. Inte ens en tripp till bonnstan har vi tagit oss idag. Hämtmat på restaurang och sen lek i kväll bara.

Nu målas garaget klart av sambon, barnen sover och jag bakar arga gubbar och chokladtårta (... och sitter vid datorn...:-)



Sitter dock och funderar på varför vi inte skaffat oss en båt? Det måste vara underbart att ha på sommarens varma dagar.

2009-06-19 @ 20:00:41
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Anna B

Här har vi spenderat midsommarfirandet i Byske. Träffade mor lilla!

Furuögrund en sväng....

Ha det gott!

kram Anna

2009-06-19 @ 21:10:11
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Idylliskt :-)

2009-06-22 @ 00:00:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0