High heals

Idag så har jag haft en riktig röjjardag här hemma. Då bl a inredning till våra nya garderober inhandlades på den gångna veckans IKEAbesök så har jag gjort lite omplaceringar från våra gamla garderober och byråer till de nya. Jag hittade en hel del kläder och skor som inte använts på flera, flera år och som förmodligen aldrig lär användas något mer heller.



...dessa näbbgäddor var en av upptäckterna i "gammgarderoben". Så här ett par år i efterhand så frågar jag mig...hur i h*lvete lyckades jag transportera mig fram helskinnad i dessa en hel kväll??? Oftast med alkohol i kroppen dessutom! Jag minns att jag även att använde dessa till o från jobbet ibland...både sommar och vintertid! Ni skulle se mig gå i dem nu, haha!!! Nä, dessa blir ett offer för tradera till någon som har bättre balans och färdighet att traska i smala klackar då jag har förlagt mig helt på den fronten! Bedrövligt!  

(Hittade dessutom 3(!) varianter av dessa dojjor i garderoben!)

Kommentarer
Postat av: Anna B

Iiiii hjälp! Sådana pjucks hade jag aldrig överlevt... Inte ens med alkohol i kroppen... ;)

Ha en skön kväll! Kram Anna

2009-03-08 @ 21:55:26
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Jag har aldrig klarat klackar i någon form. Tänk: Bambi på hal is.

2009-03-08 @ 22:59:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Haha, ankelmördare! Jag antar att du är mer jordnära nu, bekväm kanske? :-) Mina garderober får sig två genomgångar per år så det dyker sällan upp gamla frågetecken. Svärmor önskar att jag kom hem till henne och röjde.

Men, ni har ju nya garderober och då måste allt rotas genom. Kom ihåg att spar lite åt Agnes ifall hon skulle vilja vara retro i tonåren. Hoppas det är bra med lilla damen nu. Ha en fin dag. Kram

2009-03-09 @ 09:40:41
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Lisa

Perfekt! är ni hemma imorgon på förmiddagen? Då kan vi titta förbi en sväng och hämta lampan!!



Skorna var snygga, trist att man får så ont i fötterna bara!!

2009-03-09 @ 12:14:51
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-09 @ 12:16:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Stackars Agnes...

Lider med henne. Min familj ha oxå vart risiga. En bättre och den andra så där:-)

Blir de bilder från garderoben med?



Kramkram

2009-03-09 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0