Kanske sista gången?




...kul att lifta med farfar!

Idag så passade vi på att åka ut en sväng med skotern för att äta lunch på havet i solen. Pretty nice måste jag säga men liiiite sorgligt att inse att det nog var sista skoterrepan. Jimmy åker ju bort nu i 9 dagar och när han kommer hem så är det inte så troligt att skoterföret är det bästa. Om det nu mot förmodan skulle gå köra skoter då så är jag nog inte i bästa form för att skumpa i skoterpulkan. Jag tänkte under dagens korta färd att startar inte detta en förlossning så gör ingenting det! Men än så är bebis på insidan av magen :)! Tyvärr ska jag ärligt erkänna!!!



...nästan 40 stycken sånna här fula, äckliga firrar tog vi loss från svärfars nät som han hade lagt ut. Det är ett rent helvete att få loss dem och Jimmy fick göra korta pauser gång på gång för att värma händerna på avgasröret på skotern. Hönsen blev glada över att få mat iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Mmm men de minus 19 graderna vi hade i morse så kändes det som om snön aldrig skulle orka smälta bort...

Hoppas att du kniper i de nio dagarna... ;) Kram Anna

2009-03-26 @ 20:31:19
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Sarah

Du tar så fantastiskt fina bilder! Även om föremålet inte alltid är så vackert så lyckas du ändå fånga... slemmet :)

2009-03-30 @ 00:09:16
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0