Ambivalent

Jag har länge funderat på hur jag ska göra med min blogg. Mina funderingar har pendlat mellan 1) Lägga ner den. 2) Lösenordsskydda. 3) Fortsätta som vanligt.

Ibland kan jag känna att det känns lite olustigt när jag inte vet vilka som läser men samtidigt så är det ju någonting som man får vara beredd på när man är ute i cybervärlden. Ni är jättemånga som är kanonduktiga på lämna kommentarer men när jag ser på statistiken så är det också JÄTTEMÅNGA som inte gör det! Trist! Men det är också något som man får räkna med i bloggandet...folk som läser men aldrig skriver någon respons.

Hur som hellst. I väntan på att jag ska bestämma hur jag ska att göra framöver så kommer jag att fortsätta skriva som vanlig. Men med lösenord (kanske bara tillfälligt, kanske permanent)! Så om ni vill fortsätta följa min vardag så mejla mig så får ni lösenordet.

Jag kommer att vänta någon dag innan jag sätter dit lösenordet.

Min mejladress: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skaffa dig ett analyskonto på www.statcounter.com. Det har jag gjort och man får jättemycket info om sina läsare. Om du klickar på rubriken "visitor paths" där så ser du vilka städer folk kommer ifrån, om de har klickat på någon länk för att komma till din blogg och vilka sökord de ev googlat för att hamna på din sida. Roligt :-) Det man blir mest nyfiken på är ju de som bor i nån stad där man inte känner nån, och som bara skrivit in ens bloggadress rakt av och som dessutom återkommer varje dag. Men som aldrig kommenterar.

2009-11-22 @ 16:00:11
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nej då, det enda som kan vara krångligt är att lägga in koden på bloggen, som läser av allt. Säg till om du inte förstår deras instruktioner så hjälper jag till.

2009-11-22 @ 16:22:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Glöm inte mig:-) Jag försöker lämna kommentar men jag är VÄRDELÖS på de. Man sätter sig vid datorn. Kollar bloggarna man har (de är ju inte bara en:-)) sen är de natt. Men jag sak bättra mig:-)

Kram och du-Du missade nåt trevligt igår. Synd du inte var med.

2009-11-22 @ 17:19:52
Postat av: Mikaela

Ja jag får väl erkänna.... jag är en sån som läser men lämnar inga kommentarer. Dåligt av mig, vet inte varför. Lat kanske?? Det är i vilket fall som helst intressant att följa ert liv och dina bilder är såååå fina. Jag följer dig gärna om jag får, du kanske kan ge mig lösenordet på fl?? kramkram

2009-11-22 @ 21:21:47
Postat av: linda.bystedt

Hoppas att det känns bättre med den lösningen.. maila gärna mig lösenordet, så jag får följa din härliga blogg..kram

2009-11-23 @ 14:29:18
Postat av: Anonym

tillhör dem som kollar in denna blogg i bland men är dålig på att lämna någon kommentar!

2009-11-23 @ 15:02:26
Postat av: Emma

Jag brukar kika in hit lite då och då, men är mkt dålig på att kommentera. Det hade varit kul å få fortsätta följa du och din familj och framförallt se dom fina bilderna som du lägger in!!! Du är verkligen en duktig fotograf!

Om jag får fortsätta att läsa får du gärna maila lösenordet till [email protected]

2009-11-24 @ 11:11:12
URL: http://emmize.blogg.se/
Postat av: Tea

Hej

Kikar in här ibland, hittat hit via en kompis blogg.

Gillar verkligen dina fina bilder :-)



Mvh Tea

2009-11-26 @ 10:10:08
Postat av: Jenny

Men jag har ju sagt något säkert...ehhh...tre gånger... sedan glömmer jag bort att kolla in här emellanåt när jag trillar av bloggtåget ibland. Men jag finns här och håller mig ajour på Byskefronten, och dessutom älskar jag dina bilder... det är nästan så att jag får hemlängtan ;)

2009-12-01 @ 23:55:08
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0