Underlig present??

Jag har varit rätt flitig på att sälja grejer på tradera den sista tiden. Ett perfekt tidsfördriv när Jimmy har varit borta. I söndags så hade jag ett gäng auktioner som gick ut, bl a en parfym som stått i skåpet alldeles för länge. Tänkte, trots att den var använd, att jag skulle testa sälja den. Bättre det än att den skulle fortsätta stå och samla damm. Kommer aldrig att använda den ngt mer då jag aldrig tyckt att doften passat mig.

Hur som hellst så fick jag rätt bra betalt för parfymen av en säljare som var en kille! Idag så fick jag ett mejl av honom där han bad mig skicka den till en adress där hans tjej bor. Nu undrar jag bara, är hans tanke att ge en använd parfym som present till sin tjej??? Jag hade uppriktigt sagt blivit lite sne om Jimmy kom hem med en begangnad parfym till mig. Men det är jag det :)!

Tandläkarbesöket idag var nemas problemas. Jag skrattade åt supertaggade Agnes som sett fram emot det här besöket så länge och som sa i bilen när vi var framme..."mamma det här ska bli så spännande"! Den här gången fick tandläkaren både titta och undersöka hennes tänder då hon gapade så käkarna höll på spricka genom hela undersökningen. Jag växte flera meter av stolthet när jag gick ut från folktandvården med en mycket LYCKLIG tjej som precis fått en lila klocka som belöning!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahaha! Han ville säkert ha den till sig själv, men vågade inte skriva det. Annars tycker jag på riktigt synd om tjejen som är ihop med en sån snåljåp.

2009-11-10 @ 19:58:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Linda S (kreativ)

Jag hade inte uppskattat en begagnad parfym!! Det är skillnad på att kanske köpa en begagnad till sig själv, än att få den i present..... haha!

2009-11-10 @ 20:15:20
Postat av: Meta

Naaaw vilken söting hon är din tös <3!

2009-11-10 @ 22:25:09
URL: http://frujarl.blogg.se/
Postat av: Jottan

Jag börjar bli redo för att släppa ut massa saker på tradera igen och förvånas precis som du över hur mycket "skräp" som man kan sälja. Jag har också rensat i toalettskåpet förra gången och kunde inte förstå hur alla saker försvann för hur massor av pengar, ibland för mer än jag själv betalat!

2009-11-11 @ 12:30:22
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: sara

hum, kan ju hoppas hon vann den på hans tradera.. tar gärna emot parfymer, men nya då..

2009-11-11 @ 21:39:29
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0