En sockerbagare...

Ja då var ännu en helg i mitt liv till ända. Vad sorgligt det låter! Den här helgen var iaf vädergudarna för en gångs skull med oss. Dvs sol, sol, soooool och jätteskönt! Det var välbehövlig efter novembers ynkliga 3,5 soltimmar! Så vi har varit ute massor och jag har äntligen fått pröva min nya vinterstass. Även fast termometern visade plusgrader och det var gode så hett i täckkläder, fodrad mössa och skor gjorda för temeraturer a la Ryssland :)!

I lördagskväll så jobbade jag mitt första pass på NIO månader. Men det kändes som att jag aldrig varit därifrån! Jag har tagit på mig nio pass fram till slutet av januari och det känns faktiskt riktigt bra. Nu kan jag ju dessutom snåla med föräldradagarna framöver! Sen att komma hem på lördagskvällen till nattade barn var inte helt fel! 

Idag så har vi varit i Lundbäck och bakat de årliga pepparkakorna med brudarna. Anja & Agnes har kavlat och tryckt pepparkakor så det står härliga till. Jag hade köpt lite roligare pepparkaksformar i år så nu ligger det bla a helikoptrar, älgar, kameler och tjocka gubbar i kakburken!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt med pepparkaksbak! :)

2009-11-23 @ 17:04:52
Postat av: Annelie

Pepparkakor redan? Räknas inte sånt som tjuvstart? :-)

2009-11-23 @ 20:48:27
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0