Kalas

Å vad skönt med fredag!

Men det regnar och är grått värre här idag. Jag tänkte att vi skulle ha en riktig innemysdag med massa pyssel och bak nu på fm men de planerna verkar spricka för så här ser det ut sen drygt en timme tillbaka:



Så går det om man vaknar och stiger upp l-å-n-g-t före skammen! Vanligtvis så brukar hon vakna mellan 8-9 men INTE idag.

Vi ska på ettårskalas lite senare idag så en liten vila nu är nog kanske bara bra när hon var uppe så tidigt. Det är Agnes och Mannes kusin som fyller år för första gången och det kalaset får vi ju förstås inte missa.



I övrigt så är helgens schema relativt blankt. Det känns faktiskt riktigt skönt! Imorgon ska Jimmy jaga älg (nähä!!!) och när han återvänder hemmet så ska jag troligtvis åka in till stan en sväng. Tänkte bl a beta av några julklappar och födelsedagspresenter.

Vad har ni för planer i helgen?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kryssning med jobbet med silja line ikväll :-)

2009-11-06 @ 13:00:14
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag är sjuk & billös, så jag är nog strandsatt här hela helgen. Får väl ägna mig åt att leta resor på nätet & nätshoppa! =) Linda kommer hit imorrn och då ska vi ta en promenad med hundarna. Och du, jag önskar mig många & dyyyyra presenter! =))

2009-11-06 @ 16:07:03
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Anna G

Ja gissa...städa ur huset förstås... suck men snart är det över...

Kram Anna

2009-11-06 @ 22:38:11
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Pia

Jag har tagit en promenad i snön, handlat farsdagspresent och mat, sen tvättat 7 maskiner och nu väntar tårtbakning! :)

Imorgon blir det Båtvik för att uppvakta far och sen kanske vidare till Fällfors för svärfars skull.



Dina bilder börjar verkligen se fina ut!

Åh, vad jag med vill ha nytt objektiv! Mitt är alldeles för o-ljuskänsligt! :P



Måste säga att Valle var riktigt stilig på den bilden! Snygg i håret också! :)



Vi får höras ang torsdag!

kram

2009-11-07 @ 18:09:24
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0