Energisk fredag

Gud vilken energi jag har idag! Far runt här hemma som värsta duracellkaninen. Hemligheten är mina drygt 11 timmar som jag sov inatt! Herregud, jag minns knappt när jag sov en så lång natt sist! Somnade innan klockan slagit 22 och vaknade av Mannes ljuva stämma 9.15. Denna maratonnatt kommer jag att leva på länge!!!

Nu är det juligt värre i Båtvik 207. Stjärnorna lyser så fint i fönsterna och annat diverse krimskrams är på sin plats i huset. Jag höll dock på få ett mindre sinnesutbrott när min m-y-c-k-e-t effektiva 3-åring hann länsa HELA julkartongen på två röda sekunder medans jag höll på med stjärnorna i vardagsrummet. Hela köket såg ut som ett slagfält med julgransbollar, glitter och en miljard andra småatteraljer ÖVERALLT!!! "Men mamma, jag ville ju bara göra lite fint"! SUCK!



Vi var på en försenad 6-månadersbesiktning igår och den här lilla rackarn hade vuxit otroliga 11 cm sen sista bvc-kollen. Det är ju inte klokt!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

God advent i stugan, imorgon åker stjärnorna upp här :-) Dock ingen snö att förgylla med.

2009-11-27 @ 23:10:15
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Pia

Hehe, jo jag reagerade också på vikten. Men antar att det smög in en 9 eller 0 för mkt på slutet.



Oj, så jag har väntat och oroat mig. Härligt att barnet äntligen kommit! :)



kan knappt bärga mig tills jag får se henne! :)



2009-11-28 @ 00:05:35
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Tea

Hej

Vart har du köpt dreggelappen med texten Manne på?

Skulle vilja ha en till min son med hans namn på. Han dreglar som en besatt! ;-)

2009-11-28 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0