Mission completed!

Inför varje jul så säger jag att ska skippa julkortsskickandet året därpå. Det blir aldrig så! Bara för att jag egentligen, trots mycket svettiga fotosessioner, tycker att det är ganska roligt. Ja inte själva fotandet men att skicka julhälsningar till nära & kära! Men tanken slog mig även detta år...att det är sista året för ungarna gav mig ingen lätt match kan jag lova *s-u-c-k*!

Årets bilder blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men kan det någonsin bli en lätt match när man fotar två små som inte kan sitta stilla??? Orkar inte kämpa mer så nu är beställningen iaf iväg och jag kan pusta ut. Tills nästa år och då lär jag få ett smärre h*lvete för då är Manne i värsta pingelåldern. Men det blir ett senare bekymmer!

Skickar ni julkort?


En söt men mindre nöjd tomtenisse :)))


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo, vi ska skicka julkort, försökte ta ett par bilder igår men det slutade med att jag svor och ville kasta kameran i väggen. Nya tag en annan dag, och då ska jag superlimma fast malte i fotoposition!

2009-11-30 @ 13:27:11
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linn

Har gjort ett försök med julkorts fotografering idag, efter att jag tagit dop tackkorts bilder, inte en dag för sent... :S

Svante tyckte mest att allt krimskrams jag satte på han och breve han var mer intressant än hans mamma som kämpade med alla roligaknep för att få ett fint leende... Men nja... Får nog prova en till gång...



Sen måste jag komma ihåg att maila dig så jag får användare till bloggen...

2009-11-30 @ 13:41:53
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Nattie

Jaa klart jag skickar julkort, har köpt på mig massa olika papper, snören och tryckfigurer så det står härliga till! Dom brukar dock aldrig bli som jag förväntar mig..Men det kanske bara blir mer roligt =)

Kram

2009-11-30 @ 14:32:12
Postat av: Jottan

Hahahhahaha!!!



Ja, jag har också kämpat så svetten runnit idag. Först gick jag ut starkt med att placera dem båda brevid varandra och såg framför mig hur fint det skulle bli när de satt där stilla och lyckliga...



Svordom.



Inte satt de stilla och Ebba såg så hemsk ut med sin ögoninflammation. Det slutade med att jag svettig försökte ta kort på dem var för sig, men inte ens det gick så nu sitter de på varsitt håll med sina tomtedräkter på här i vardagsrummet och tjurar.



Om det blir några julkort får vi se...

Jag ska fasiken vinna denna strid.

2009-11-30 @ 15:20:47
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Du har fått en award inne hos mig, gå in o kika! KRAM!!!

2009-11-30 @ 21:08:53
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Mettan

Jag känner igen det där, jag har samma problem med att katterna ska sitta still i sin tomteluva varje år ;) Det går inte... Därför håller jag mig till klassiska julkort typ à la Nyström, om inget oförutsett dyker upp... Kram på dig

2009-12-01 @ 07:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0