Bye bye sugar

Startade dagen med frukost bestående av ägg & bacon. Mitt nästintill kolhydratsfria liv börjar börjar nämligen idag så nu är det färdigätit bröd, pasta, potatis och socker för ett bra tag framöver :)! Men det känns bra. Riktigt bra faktiskt och dagen kunde inte börja bättre än med en sådan god frukost som vi åt! Sen om det känns lika bra om ett par dagar när sockerabstinensen smygit sig på är en annan sak. Vi får väll se ;)!

Vi har en riktig slappardag här hemma idag. Jätteskönt! Lillebrors batterier behöver laddas lite mer innan vi beger oss ut i verkligheten igen och mina batterier behövs till kvällens spinningpass :)!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Åhå, ny färg på bloggen! :-)

2009-10-19 @ 15:16:25
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Nattie

Vad duktig du är! Jag är också på väg att sluta med socker iallfall. Till att börja med, men det är såå svårt tycker jag! Men bara man kommer över tröskeln så borde det gå bättre =)

2009-10-20 @ 08:13:26
Postat av: Tessan

Men varför??? Socker som är så gott! =)

2009-10-21 @ 12:24:39
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Emma

Vad du är duktig! Det där skulle jag aldrig klara av. Jag försöker äta frukt istället för godis men det går inge vidare :-)



Måste bara säga att bilden på Agnes är fantastiskt bra!! Du bara måste göra en canvastavla av den!

2009-10-21 @ 12:29:46
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0