Fotokurs

I afton så var det alltså dags för träff nr 2. Efter en vecka som gräsänka så var det så himla härligt att åka iväg helt ensam och dessutom göra bland det roligaste jag vet...fota! Efter kvällens träff så kändes det som att det var flera poletter som föll ner...äntligen!!! Det är fortfarande en heeel del som jag inte riktigt har koll på och det känns lite som att ju mer jag lär sig desto mer funderingar får jag. Men nu blir det att fota järnet för att få allt på plats. Fota och förstå varför det blir som det blir. Det här är så mycket, mycket roligare än jag trodde att det skulle vara och jag längtar redan till nästa torsdag! Men först väntar en vecka med t-r-ä-n-i-n-g av de färdigheter som lärts ut ikv!


Mickis testar sina kunskaper...


Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig! Kursen är verkligen rolig och nu måste jag ut och testa all ny kunskap och se om det blir som jag vill! :D

2009-10-02 @ 00:09:21
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Annelie

Bra! Jag måste också hitta en hobby.

2009-10-02 @ 00:13:39
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Linda S (kreativ)

Jag är avundsjuk!! ;) Det ska bli jätteskoj att se dina testbilder under denna kurs o se hur du utvecklas!! :)

2009-10-02 @ 00:29:02
Postat av: Anna G

Sitter faktist här och är lite avis trots att jag känner mig så glad över införskaffandet av internet... I´m back!

Fotokurs blir väl något jag får önska mig i födelsedagspresent till våren!

Kram Anna

2009-10-04 @ 22:12:53
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0