S T U D I O

Det blev ingen fotning i kyrka igår. Istället så gick vi igenom lite funderingar som vi hade runt fotografering och kamerahantering. Sen fick vi testa att fota lite i studion igen och inte mig emot för jag fick inte riktigt kläm på det sist. Igår så föll äntligen poletten ner och det gick jättebra, så himla kul!!! Jag, Pia och Mickis bokade studion om 2 veckor så då blir det att ladda bägge kamerabatterierna och förbereda sig på en skitkul kväll! Är jättepeppad att få vara där själv och exprimentera lite med ljus och olika bakgrunder. Jag tänkte försöka lura med Sandra som modell (och kanske Manne oxå)! Gud vad jag längtar!!!

En av bilderna på Pia från gårdagen:



Kommentarer
Postat av: Nattie

Åh vad roligt!! Jag måste banne mig kolla upp om det finns någon kurs här också. Skulle vara så himla kul. Annars får du lära mig allt du kan nästa gång vi ses ;)

Trevlig helg!

2009-10-30 @ 12:03:23
Postat av: Annelie

Jag vill också brinna för en hobby på det viset du gör :-)

2009-10-30 @ 14:00:09
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Linda S (kreativ)

Det låter superkul!!!!! Fin bild :)

2009-10-30 @ 15:17:55
Postat av: Pia

Blir ju lite lätt självkritisk när jag ska kolla på bilden... men förutom alla negativa tankar man får upp så är den nog ändå rätt fin! :D



Ska bli kul att få leka ordentligt i studion!

Vi får nog sätta av några timmar för det! :)

2009-10-31 @ 00:21:10
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gillade bilden på Pia, massor! Naturligt snygg!

2009-11-01 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0