Shopping

Jag var tvungen att åka in till stan idag. Hade ett par grejer att lämna igen innan öppet köptiden gick ut så det var bara att pallra sig iväg. Men jag måste erkänna att det var lite skönt att lämna Båtvik för ett par timmar efter sista dagarnas karantän i hemmet :)! Jag var dessutom helt själv...första gången på 5 månader vilket kändes lite lyxigt. Att ha med lilleman på stan är ju egentligen inga problem men att slippa kånka vagn i & ur bil och in & ut i affärer och upp & ner i trappor är inte helt fel någon gång utimellan.

Hur som hellst så blev d en del inköp och hör & häpna nu...BARA TILL MIG SJÄLV!!! Det kan jag lova är första gången på över 3 år!!! Barnkläder slinker ju oftast med för det är ju så roligt att handla. De passar ju i allt oxå jämfört med en själv. Nu var det iaf JAG som fick en liten påfyllnad i garderoben :)!

Bland annat så köpte jag dessa...



Och vet ni vad Jimmy sa??? "Har du köpt träningsskor igen"? Men hallå...IGEN??? Jag räknade ut att det var mer än 8 år(!!!) sen jag köpte ett par sist och de är en aaaaaaning slitna vid det här laget. Jag har pratat om att köpa nya i flera år men det har aldrig blivit av. Tills nu :)! Jag hade tänkt komma igång med träningen den här veckan men pga min förkylning så blir det inte förrän nästa vecka. Jag är sååå laddad!


Jag inser nu att jag imorse trodde att jag var piggare än vad jag egentligen var för efter 2 timmar på stan så är jag nu HELT FÄRDIG! Det var nog lite för tidigt att ge sig ut i civilisationen igen. Men det var sååå skönt att komma ut en liten, liten stund!!!

Nu blir det horisontalläge igen :(!


Åsså en glimt på våra smågull...





Förresten, va kul att så många gillade min (ja okej...Jimmys) ide på adventkalender. Vi har bestämt oss för att göra en så nu har jag beställt en klappkalender och lite material & några klappar till den :)!


Kommentarer
Postat av: Linda S (kreativ)

inboxa mig gärna på FL o säg vart man köer såna. Har sett några ibland men det får ju inte plats några paket, de är för små!

2009-09-16 @ 17:16:43
Postat av: Anna G

Passa på att pussa upp dina små gullungar!

Kram Anna

2009-09-16 @ 19:43:02
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Snygga dojjor!

2009-09-17 @ 07:40:46
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mycket bra idé på kalender! Längtar tills Leo är så pass stor att han fattar vad en kalender är för något :) Har en gammal paketkalender som jag hade när jag var liten. Ska givetvis återanvändas så att mamman får en liten nostalgitripp!

2009-09-17 @ 11:51:11
URL: http://leossida.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka snygga träningsskor! Det är mycket roligare att träna om man får ha bra skor och lite nya snygga kläder :-) Tränar du inne i Byske?

2009-09-17 @ 14:26:26
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Mettan

Härligt att du unnar dig själv lite grejer!!! Det är jag säker på att du är värd!

2009-09-17 @ 15:46:03
URL: http://www.blomsterkulla.wordpress.com
Postat av: Helena Marklund

Kommer du och tränar på söndagarna med mig då? Du kommer ju att flyga fram i de där skorna



Helena

2009-09-17 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0