Testing testing...

Vilken tur att jag har så fina modeller här hemma för nu exprimenteras det för fullt :)! Slutartider, bländare, iso-tal, vitbalans mm mm...det är en hel vetenskap men jättejätteroligt att äntligen få lära sig ordentligt! Det här har jag ju längtat efter så länge!!! Jag hoppas verkligen att den här fotokursen som jag började igår ska ge så mkt som jag förväntar mig. Idag så har Manne fått agera modell och säkerligen var det inte sista gången för halva inlärningen är just att Ö-V-A hemma mellan kurstillfällena.




...mindre lyckad bild! Det är tur att övning ger färdighet :)


...något bättre men långt ifrån bra!


Kommentarer
Postat av: Monkan.

Gud så stor han har blivit =) riktigt sötnos.

2009-09-25 @ 17:40:38
Postat av: Annelie

Härlig närbild!

2009-09-25 @ 18:19:18
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Pia

Så glad han verkar vara hela tiden!



Oj, är rädd att jag redan glömt det mesta! Gick in i skogen på getberget igår och fifflade lite med vitbalans och ISO iaf. Funkade rätt bra... men jag har mycket kvar att lära än!



Tur det bara är början av kursen!

Vore trevligt att ta en fika i samband med kurstillfälle och prata igenom vad vi lärt oss.



Njut av helgen!

2009-09-26 @ 16:03:09
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Första bilden, närbilden var helt fantastisk, vilket proffs!

2009-10-01 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0