Klipp klipp

Imorgon ska jag till frissan. Jag har gått till samma frisör sen jag flyttade hem för snart 5 år sedan. Efter nästan varenda klippning så har scenariot sett ut så här...

1) Jättenöjd de första ca 2 dagarna.
2) Sen blir jag helt förtvivlad över mitt förstörda hår och min nya jättemisslyckade frisyr. Jag ber Jimmy lova mig att han ska hindra mig att gå dit igen! Jättedepp. Detta brukar oftast hålla i sig runt en vecka.
3) När jag väl insett att håret är borta och att skadan faktiskt är skedd så kommer nästa fas....jättenöjd igen! 

Märkligt va? Hur som hellst så funderar jag på att ge henne fria händer att göra vad hon vill med håret. Sist jag gjorde det så var hon så feg (vilket jag egentligen tyckte var ganska skönt, haha)! Så vi får se hur mycket eller lite hår jag kommer hem med img.



Lilla hjärtat som varit på ett betyyyydligt bättre humör ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det är så kul att gå till frissan! Hoppas du blir nöjd! Du måste ju pröva min kompis Fridas nya salong sen också, hon har ju byggt en egen salong i falkträsket. Hon är jätteduktig!

2010-04-28 @ 07:36:45
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Du är ju rolig. Många faser för en klippnings skull. Jag däremot ska byta frissa, trivs inte alls med håret nu. 45 plus eller nåt.

2010-04-28 @ 12:12:24
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Jo. Helsvart tyg har jag hemma... :-)



Juni blir (förhoppningsvis) för sent. Är besäknad den 27 maj, så det börjar inte vara såååå länge kvar nu.

2010-04-28 @ 21:51:27
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0