Helgen som gick...

Så var den sista helgen i april över! Helgen började riktigt bra med att Jimmy dök upp helt oanmäld på fredagsmorgonen efter en veckas utbildning i Ronneby. Det var en riktigt najs suprice! Jag passade på att ta några barnfria timmar på fm och promenerade in till Byske. Det är så skönt att slippa vagnen ibland! Jag ska även erkänna att det var väldigt skönt att få vara ensam oxå. Efter flera dagar med allt ansvar med hem och ungar så behövs lite andrum. Att bara få vara utan en väldigt fundersam 3-årings alla frågor och utan en 1-årings pingel!

Jag hämtade bl a ut min mycket efterlängtade mobil som jag väntat på i nästan TVÅ(!) månader. Tror ni inte att dom har lyckats skicka fel telefon!!?! Herregud så förbannad jag blev! Jag ringde phonehouse så fort jag kom hem och fick som pricken över i:et prata med ett riktigt stolpskott. Näe, nu har Phonehouse definitivt förlorat en kund det kan jag lugnt lova!

Det blev inget 1-årskalas i helgen som det var tänkt. Halva släkten har fallit som furor i magsjuka så det skulle ha blivit en väldigt dålig uppslutning på kalaset. Tyvärr! Agnes spydde sent på fredagskvällen och både jag och Jimmy hann bli HELT FÖRTVIVLADE över att vi fått tillbaka eländet i huset igen. Det var ju bara en vecka sedan vi blev friska! Men det blev bara en spya sen var hon precis som vanligt så jag fattar inte riktigt vad som hände. Det är bara att le och se glad ut :)!

Helgen har också bjudit på bl a flera cykelturer, en tjejkväll, ett besök på pubben, bakning inför det inställda kalaset, plantering av frön, grillning och sist men definitivt inte minst så har jag skådat Manne när han tog sina första steg! Det var de mest darrbenta steg jag någonsin sett men såklart världens sötaste!!! Hejja Manne!  


Prima ballerinorna :)! Agnes och hennes kusin som var här hela fredagen. Dom lekte som små änglar hela dagen och jag märkte knappt av dem.

Kommentarer
Postat av: farmor-mormor

Vilka underbart söta barnbarn jag har

2010-04-26 @ 09:50:37
Postat av: Martina

Fina flickor!

Men usch vilken förbannelse till sjukdom ni har i huset... :(

2010-04-27 @ 10:19:44
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0