Är sommaren slut nu eller?

I söndags så vaknade vi till regn. Regnet fortsatte på måndagen och efter det så har sommaren känts som bortblåst. Men jag sörjer inte. Jag tycker att hösten är den absolut bästa årstiden (ja även vårvintern)! Tända ljus på kvällen o gräva fram de tjocka stickade tröjorna....myyyys! 

Nu ska jag göra gubben sällskap på altanen. Trots att jag vill påstå att sommaren är över så är det en riktigt härlig kväll ikväll. Alldeles ljummet ute. Så ett eller två sista vinglas på denna semester är väl på sin plats!  


En halvtaskig mobilbild är bättre än ingen bild alls :)! PUSS...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är en fin bild :-)

2010-08-11 @ 00:25:02
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0