Denna eviga kyla!

Trots att jag är en riktig vintermänniska så börjar jag bli riktigt less på att termometern aldrig visar varmare än -20 varje morgon när man stiger upp! Jag kan inte minnas när vi hade en sån här kall vinter sist.

Vilken märklig morgon det var i morse. Jag vaknade av att Jimmy väckte mig kl 8.30 för att säga att han åker iväg med A till dagis. Va????? Fattade ingenting...jag hade varken hört när barnen vaknade eller när de gjorde sig klara och åt frukost. Och det går knappt att missa med tanke på läget på vårat sovrum. Men ganska snart upptäckte jag att mitt oväckbara tillstånd berodde på lock i ena örat som jag har haft problem till o från med på sista tiden. Det var iaf himelskt att få sova helt ostört så länge!!!  


Idag får det bli en somrig bild i väntan på varmare temperaturer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är också less på kylan, det är som en överraskning varje gång om bilen går igång när man ska iväg. Nu vill vi ha sommar eller iaf en solig vår.

2010-02-26 @ 08:20:14
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Vi har lite vårkänsla här idag. Solsken, plusgrader och ett evigt droppande från taken. :)

Tack för den härliga bilden, det inger hopp!

Ha en trevlig helg med era gäster. Kram

2010-02-26 @ 16:26:29
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Åsa (Mrs B)

Härlig bild! Jag har också fått nog av kylan!

Vill ha vår nu! Idag skiner i alla fall solen. Bra!

2010-03-02 @ 10:15:28
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0