Härliga måndagslugn

Idag så har det inte hänt mycket spännande i Båtvik 207. Rätt skönt efter gårdagens pressade schema. Jag fick sovmorgon (hm, har i ärlighetens namn fått det i snart 4 veckor nu) vilket var mucho uppskattat. Det är riktigt, riktig lyxigt att ha en morgonpigg karl hemma på dagarna :)))! 

Jag o Agnes har haft en riktig pyssel/städdag här hemma hela fm. Jag har tagit tag i sortering av urvuxna barnkläder vilket känns som ett evighetsprojekt!!! Sen barngympa. Det är så kul nu när vi gått drygt en termin och det börjar märkas vilken bättre kroppsuppfattning och kontroll som hon börjar ha om man jämför med hur det var när vi börjad. Kul!

Efter gympan så var det dags för att uppvakta mamma som fyller år idag. 60 år som A trodde :)!


...gott med glass (ja även ketchup som ni ser)!


Img så väntar dagis för Agnes del. Själv så ska jag...ja det får nog dagsformen avgöra!

Kommentarer
Postat av: Mormor Lena

Johanna du måste berätta för Agnes att det är länge innan Momme fyller 60!

2010-02-22 @ 22:35:28
Postat av: Sarah

Gu, vilken härlig bild :)

2010-02-23 @ 12:10:42
URL: http://mosar.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Sicken cool bild!

2010-02-23 @ 17:13:41
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0