Måååånga timmars nötande

Nu har jag gett mig fan på att lära mig photoshop. Iaf de enklaste momenten så jag kan fixa lite med bilderna som jag tar. Tyvärr så räcker det inte med att kunna ta en bra bild idag. Nu ska man måsta redigera kors och tvärs för ett bra slutresultat.

Jag har flera kvällar suttit och läst å läst å läst på nätet. Det känns som ögonen nästan varit på väg att ploppa ut av all datortid men jag ger mig inte förrän jag känner att jag fått lite hum om hur det fungerar! Och inte vet jag hur mycket klokare jag har blivit av detta väldigt komplexa redigeringsprogram men så här blev iaf en av bilderna...



Jag ska, förhoppningsvis inom en snar framtid, gå en kurs i ps men tills dess så ska jag försöka klura lite på egen hand. Det är skitkul men så inihelvetes svårt!


Hoppas ni får en toppenlördag...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jätte-fina kort. Du är så duktig. Det där ps programmet verkar verkligen svårt. Att du orkar?! :-) kram

2010-02-20 @ 16:09:52
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Jottan

Jag ska lätt anställa dig att fota Norranbilder vettja.

2010-02-20 @ 19:54:53
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0