Åsså var det måndag igen då

Måndag hos oss innebär dagisfri dag, städ o plock efter helgen, handling, kanske lite pyssel och slutligen spinning för egen del. Ganska skön dag faktiskt! Speciellt om det varit en hektisk helg med många aktiviteter.

Den gångna helgen har varit relativt lugn. Lördagskvällen blev som väntat supernajs! Galet många skratt, god mat, spel och vin. Varför ses vi inte oftare tjejer???

Bollan & Jonas hus var kanske, eller definitivt, det grymmaste jag sett. Jag och Linda gick en husbesiktning alldeles mållösa. Ja, orden räcker inte till för att beskriva hur otroligt fint de fått till det!!! Och min kamera, den låg så fint hemma i väskan så jag har inga bilder att visa heller :(! 


Idag är det en som valt kläder själv.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Måndag hos mig innebär lång arbetsnattvecka framför mig. Men roliga saker hägrar framöver så jag står ut.

2010-01-18 @ 14:02:55
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Här innebär också måndagen jobb... Längtar till fredag då jag har en ledig dag och får ta det lugnt på morgonen i stället för att hoppa upp ur sängen 05:45.

Hoppas ni får en bra vecka!

2010-01-19 @ 09:29:26
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0