Lite homestyling

Igår så slog det mig hur sällan jag köper nya grejer till hemmet nuförtiden. Nu menar jag inredning och möbler och inte isolering, rör, matjord, färg, trall och alla miljoner övriga saker som behövts till våra renoveringsprojekt som vi har betat av de sista åren. Jag tycker ju faktiskt att det är riktigt kul med hemmafix. Nu har väll kanske pengarna (och tiden) prioriterats på annat, typ barnen och renoveringar. Hur som hellst så köpte jag nya gardiner till köket igår. Så härligt att göra lite förändringar nu när den mörkaste tiden snart är förbi.


Det blev lite utbyte av ljuslyktor oxå när jag liks var igång!


Så här ser det ut hos oss idag. Hur vacker som hellst...men kallt! Jag tror ändå att det blir att byllsa på ungarna de varmaste kläderna o gå ut på en promme när jag hämtat A på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0