En till innedag

Hurrven så kallt det är ute idag! -26 visade utetermometern när vi steg upp och nu börjar jag bli riktigt frustrerad att vi aldrig kan vara ute längre än korta stunder vilket är det man klarar av när det är så här kallt. Eller vad barnen klarar av rättare sagt. Men jag funderar på att trotsa kylan en liten stund och gå ut med Agnes. Jag tror att hon behöver lite frisk luft efter alla garagetimmar som hon avverkat den sista tiden!

Manne som alltid sover i vagn på dagarna har fått sova inne de sista dagarna. Jag var lite skeptisk huruvida det skulle gå då han inte är van annat än vagn men killen slutar aldrig att imponera. Ni ser ju själva, just nu har han somnat på en filt på golvet framför kaminen...

...spana in hans nya frisyr :)! Jag körde trimmern i hans "tjocka och långa" hårsvall härom dagen så nu är han så stilig i sitt 2 mm långa hår. Jag kommer att göra så tills allt bebisfjun är borta och tills håret tjockar till sig.

Ikväll ska mamma barnvakta bägge ungarna. Vi ska gå ut och äta tillsammans med Jimmys syskon med respektive. Det ser vi fram emot!

Hur kallt har ni idag?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Manne ser såå mysig ut!!

Här står termometern på -12.7, inte ens i närheten av er alltså, men jag blir också tveksam till pulkan... I alla fall i antalet timmar i backen;)

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

2010-01-08 @ 17:24:58
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0