Ett gott skratt förlänger livet

Jag skrattade mig fördärvad idag på jobbet när jag lyssnade på en arbetskompis incidenter hon varit med om orsakade av hennes dåliga lokalsinne. Sen insåg jag att det faktiskt kunnat vara jag som berättade dessa historier. Tänk att jag hittat en person som har lika katastrofalt dåligt lokalsinne som mig. Det trodde jag inte var möjligt!!!

Imorgon, måndag, så är schemat blankt. Det känns skönt efter en jobbhelg! Jag tror det kan bli ett besök på öppna förskolan och försöka få tid på vc för grisspruta nr 2 till barnen. Agnes blev ju sååå besviken förra veckan när hon inte fick sin spruta. Den ungen är ju lite märlig ibland!



 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du, här är en till med USELT lokalsinne, jag behöver karta vart jag än ska för att inte villa bort mig. En GPS till bilen hade inte varit helt fel...

2010-01-25 @ 08:23:52
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Jottan

Jag har gått in i mammaledigheten med inställningen att detta bara händer en gång i livet och att jag ska dra ut det så mycket som går för det är värt så mycket mer än pengar.



Jag har varje månad bara tagit ut så många dagar som behövdes för att vi ska klara oss. Inte mycket mer än så.



Det har varit lite jobbigt, men jag skulle inte ha ändrat på det heller.



2010-01-25 @ 13:32:03
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt med "ledig" dag!



Alex har fått båda sina svinis-sprutor. Imorgon ska han få en Hepatit. Han blev JÄTTEGLAD för att han skulle få en spruta till.

Knasiga underbara ungar!

2010-01-25 @ 21:07:05
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0