Fina vinterdag

Vilken underbar dag det har varit idag!

5 minusgrader, vindstilla och strålande sol :)! Jag hade egentligen en massa saker på min "to do-lista" att beta av under dagen men att vara inne och se solens strålar skina in var ren tortyr. Så jag gjorde det mest akuta innan jag tog Emmaljungan ut på en skogstur. Magiskt!

Ikväll så har jag varit och tränat. Onsdagar är min alldeles egna barnfria kväll och vad passar inte bättre än att köra favoritpasset? Ett kombipass där man först kör ett pumppass och sen ett spinningpass. Sen vet man att man lever kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Jottan

Ja men att han surrar ja!



Mina föräldrar brukar säga att de får skavsår i öronen av att vara med honom i 10 min.

Han pratar oavbrutet från att han öppnar ögonen tills han somnar för kvällen och stannar inte ens upp när vi försöker prata med honom eller när andra försöker prata med varandra.

"mamma mamma mamma MAMMA VET DU VAAAAAD!"

Det är som en aovbruten våg av ytterst viktig infomation hela dagarna.

2010-01-21 @ 07:03:10
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Visst är det härligt med egen tid till träning? Jag försöker köra tre pass i veckan - ibland går det, ibland inte men det finns i alla fall med i min planering. Gubben min är ju ofta iväg på spelningar och rep (brukar åka upp till Piteå 2-3 ggr/månad) så då får jag min lediga tid under veckorna i stället. Nice!



Spinning hatar jag, vet inte varför. Har du spinningskor? Tror att det skulle göra hela skillnaden.

2010-01-21 @ 08:16:50
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag vill följa med på ett gympapass när jag kommer upp! Fast jag skippar nog spinningen.... =)

2010-01-21 @ 19:49:14
URL: http://www.nogg.se/jerry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0