Jobbhelg

Den här helgen har inte innehållit så mycket annat än jobb för min del. Jag har jobbat fre, lö och nu väntar ett em-pass. Den här månaden så har det blivit två arbetshelger vilket kommer att vara mycket uppskattat i slutet av februari när lönen kommer! Fast de pengarna kommer till största del att läggas undan så jag har lite shoppingpengar när jag och Sandra åker till Stockholm i april :)! Guuuud vad jag längtar....karl- å barnfria och bara oss själva att tänka på! 

På tal om shopping så inhandlade jag första plagget inför sommaren igår. Inte till mig utan det blev Manne som fick sig en huvudbonad som jag bara inte kunde motstå! Det finns faktiskt en del pärlor bland killkläderna trots mina klagovisor om utbudet.

 
...visst var den tuff!

Nu ska jag ut på en snabbpromme innan det är dags för fårrden att styra kosan till stan. Det är riktigt skönt ute idag.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har bloggat idag! Hör och häpna..

2010-01-24 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0