"Mammaledig"

Agnes frågade mig i afton om jag skulle gå på mammagympa, som hon så fint kallar det, ikväll. Näe svarade jag, det är inte förrän imorgon. "Jaha, så då är du mammaledig nu"? Haha, barn kan verkligen få till det :)!

Idag så har jag varit en repa in till stan. Tanken var ett snabbesök då mitt enda mission var ett besök på bilprovningen men det hela resulterade i ett nästan 3 timmars långt besök!!! Jag åkte på drop in men lyckades komma precis innan deras lunchglapp så jag fick vackert fördriva lite tid i väntan på min tur.

Och jag tackar min lyckliga stjärna att bil(fan) gick igenom! Tredje gången gillt! Jag hade nämligen fått instruktioner på en del mindre barnvänliga fraser som skulle sägas inte bilen blev godkänd. Jag tror säkerligen att dessa fraser hade blivit osagda om bilen inte gått igenom men för husfridens skull så kändes det mycket bra att åka hem med en ok-stämpel! Peace!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahaha!! Barbro är ju störtskön!! =) Ska bli roligt att träffa henne snart! Och er också, såklart! =)

2010-01-19 @ 23:13:37
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Pia

Åh, vilken fin bild!

Tänk sån tur ni har i er familj att det finns en så duktig fotograf som förevigar barnen! :)

2010-01-19 @ 23:13:51
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh, mysiga Manne!

Jag måste ta tag i fotokurs så snart jag slutar amma;), älskar dina bilder!

Mera, mera!



Kram!

2010-01-20 @ 21:52:35
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0