Inte många knop

Det händer väldigt sällan som jag tycker att mina mammalediga dagar är tråkiga. Nästintill aldrig skulle jag nog vilja påstå! Idag har det dock varit en sån dag. Fast tråkigt är väll kanske inte rätt ord utan snarare att jag saknat allt vad motivation eller ork innebär. Så idag har jag alltså gjort precis ingenting förutom det mest nödvändiga. Och det var faktiskt riktigt skönt att bara va :)! 

Ikväll så började det däremot krypa i benen av rastlöshet så det fick bli ett spinningpass ikväll med. Hejja spinning :)!



Vet ni vad dagens irritationsmoment och för övrigt i-landsproblem jag stött på under dagen? Jag skulle beställa lite vårkläder och döm av min förvåning när mycket av det jag hade tänkt beställa var SLUT! Och jag som tyckte jag var ute i god tid!!! När beställer folk kläder ur vårkatalogerna egentligen...innan jul???

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig fullt ut, sällan man har tråkigt. Lite rastlös dock.. det kan man bli, särskilt om man ej kommit ut på några dagar... Spinning är GRYMT! Heja dig!!

2010-01-21 @ 22:22:18
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Nattie

Vilken sida försöker du beställa av? För om det är HM så kommer deras vårkatalog till "VIP" kunder vilket är många redan i aug-sep. JAg får det då iallfall och beställer man så kommer kläderna i januari. Sen beställer de ett nytt lass men de kläderna verkar inte ha leverans förens kanske mars-april. :-)

2010-01-22 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0