Lite roar små


Det behövs inte mycket för att göra en ettåring väldigt lycklig :)!


4-åringar är inte heller speciellt svårroade!


Manne på språng. Som alltid! Full fart, aldrig still en enda sekund! Och fort som tusan går det. Jag vet inte hur många gånger per dag som vi har borta honom. Men lyckligtvis så har vi lärt oss vart vi hittar honom...bakom våran lillkåk där mopeden och åkgräsklipparen står. Alltid! Pingelkungens favoritställe.

Jag och Agnes cyklade in till marknaden idag. Där blev det lite av en mindre julafton för henne då min mormor stack till lite pengar som hon skulle få handla upp. Lycka! Hon köpte lite pyssel, halsband, foppasmycke, tatueringar och en stor klubba från karamellfabriken. Sen var pengarna slut och då var det inte lika kul längre :)! Själv så blev det inte så mycket shoppat. Lite rökt kött, ölkorv och mjukkaka. Det vanliga marknadsfynden med andra ord.

Imorgon så bär det av på 30-årsfest. Det ser ut att bli fint väder så det blir nog kanon!

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Du har ofta så fina bilder i din blogg!! gilla

2010-07-24 @ 00:46:22
Postat av: Linda S

Du har ofta så fina bilder i din blogg!! gilla

2010-07-24 @ 00:49:30
Postat av: Annelie

Ha det så kul på festen :-) Jag ræknar ner timmarna tills jag får komma hem.

2010-07-24 @ 18:11:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Killar och gräsklipparåkdon, kan det bli bättre?

Agnes kommer att ha starka ben efter allt hoppande. Inga olyckor med studsmattan? Jag kommer ALDRIG att köpa en sån. (Aldrig säga aldrig.)

Hoppas festen är lyckad!

Kram

2010-07-25 @ 20:18:04
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Det är Ares farmor och farfar som har köpt mössan. Någonstans i Gävle, de är jättepoppis där.

2010-07-27 @ 15:34:18
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0