Jag lever!

Då var den första helgen som heltidsarbetande tvåbarnsmamma över :)! Och jag överlevde! Vad jag dock knappt har överlevt är hostan från hell som kommit som ett brev på posten på nätterna. Som alltid när jag är förkyld. Blääää! Natten till lördag så hade jag fortfarande inte somnat då klockan var 3. Så ni kan ju snabbt lista ut hur "pigg" jag var när väckaren ringde klockan 6 på lördagsmorgonen. Rise and shine!  


Mina sötnosar som jag knappt sett röken av i helgen! En av arbetsstartens stora nackdelar!!!


Nej nu måste jag lägga på ett kol. Vi ska in till Byske och äta middag hos Jimmy mamma men jag kanske kikar in här senare ikväll o skriver mer! So long!

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter stabilt det där! Ja, hosta är verkligen sugigt.. Skönt att jobba, man blir ju som en riktig person igen, inte bara en mamma.

Blev inspirerad av ditt terapibak häromdagen, vill också att folk ska tro här öppnar ett bageri (har skrattat i dagar åt det) så gjorde egen sockerpasta igår, som blev rosor o blommor.

Kameralös dessvärre så får väl frysa in en för senare modellering t bloggen.. :) kram

2010-06-07 @ 19:45:46
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Hoppas att du kryar på dig nu! Vad hemskt att sova så lite :-( Du är grym som klarade det! Förstår att du saknat dina små när du jobbat!! Trist o jobba på helgerna!

KRAM!!

2010-06-07 @ 21:58:48
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Jag hoppas att du har kunnat sova den här natten i alla fall. Hosta är ett jäkelskap, speciellt nattetid då det killar och stökar i halsen.

Då är vardagen över dig igen och nu fortsätter livet med hus, familj och arbete. Plus alla dina fina bilder, trevliga sammankomster, fina fynd och positiviteten.

Kram

2010-06-08 @ 08:42:43
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Annelie

Krya på dig fining!

2010-06-08 @ 12:20:04
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0