Mindre kunglig lördag för min del!

Min lördag har varit allt annat än spännande. Det har regnat här i stort sett hela dagen så förmiddagen ägnades till att stryka kläder och ta reda på en massa tvätt. Å vad kul! Sen har jag jobbat kväll.

Och nu är sambon äntligen på plats i hemmet igen. Han var dessvärre inte i något vidare skick när han kom hem. Han tror själv att han drabbats av det här, haha ;)! Själv så sätter jag mina pengar på att det var en ordentlig matförgitfning. Nåja, han börjar iaf vara på benen nu så han ska nog överleva trots att han inte själv trodde det för drygt ett dygn sedan :)!

Hur många av er kollade in det kungliga bröllopet då?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag gjorde! Det är fint med äkta kärlek som lyser igenom allt :-) Men stelheten i de finare kretsarna kan man ju bespara sig.

2010-06-20 @ 00:51:26
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Frida

9 (!!!) timmar stod TVn på och den ena vackra klänningen efter den andra susade förbi om och om igen. Känns som att man fyllt sin TV-kvot på ett bra tag =)

2010-06-20 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0