Uttråkad tjej



Idag så har det inte hänt mycket i Båtvik.

Tråkig dag med tråkigt väder och orken/lusten att hitta på något har varit minimal. Från min sida alltså. Agnes hade nog tyckt att vi skulle ha hittat på mer men jag kan tycka att det är nyttigt för henne att ha tråkiga dagar oxå. Det behöver inte hända saker hela tiden och vårat schema har varit rätt fullbokat de sista dagarna. Men det märks, sen hon blivit lite äldre, att hon är i större behov av stimulans. Vissa dagar mer o vissa mindre förstås! Att t ex leka med kompisar som hon knappt pratat om tidigare har plötsligt blivit väldigt viktigt. Vi har iaf varit och handlat en jättefin Dahlia att ha på bron och bakat mer brownies.


En lånad bild på Dahlia. Våran var dock rosa ist för lila.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin bild på Agnes!!! Allvarlig, men jättefin.

Hoppas ni haft en bra tråkig dag =)

Kram!

2010-06-14 @ 20:45:33
Postat av: Åsa

Härlig bild med känsla! Söt även som uttråkad! :)

2010-06-14 @ 21:50:12
URL: http://asasminnen.blogg.se/
Postat av: Momme Lena

Jättefin bild! Du vet väl att tråkighet ger kreativitet. Min rektor brukar säga att barn ska lära sig ha tråkigt ibland och att det ger kreativitet.

2010-06-14 @ 22:37:46
Postat av: Annelie

Själv är jag tröööööööööött.

2010-06-15 @ 10:05:02
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0