Hejja Manne

10 1/2 månader gammal och inte en dag försent så dök den upp. DEN FÖRSTA GADDEN! Vi som nästan hade gett upp hoppet om att den någonsin skulle titta fram! 


...inte den bästa bilden men hur lätt är det att få med en några millimeters stor tand?

Vi har haft riktigt toppenväder idag! Solen har varit med hela dagen och det droppar massor från taken. Nu är det verkligen vår i luften!!! Det här är också första dagen på hela veckan som jag vaknat på morgonen och känt mig pigg :)! Det är nu, när energin och orken är tillbaka, som jag fattar hur sänkt jag varit de sista dagarna. Varenda blöjbyte har känts som värsta projektet . Visst är det typiskt att jag ska tajma in att bli krasslig precis när Jimmy börjar om att jobba efter 5 veckors ledighet!!!  


...mycket nöjd kille i pulkan under dagens promme.

Ikväll så väntar som vanligt Let´s dance. Åker inte Willy ut idag så tror jag banne mig att jag bojkottar programmet i fortsättningen!!! Jag och Agnes röstar på Claudia!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ojdå! Då kanske han bits när jag kommer upp nästa gång....

2010-03-12 @ 23:24:33
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Tessan igen

Kommer du att bojkotta programmet nu?

2010-03-13 @ 12:23:58
URL: http://www.nogg.se/jerry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0