Shopping

Rackarns vad snabbt den här dagen har gått! Jag bakade hela fm när Agnes var på dagis. Hann med en promme också innan det var dags för hämtning. Sen åkte jag och Sandra till stan med "storbrudarna" för lite shopping. Hem, slängde i oss lite käk och sedan iväg på klädparty. Phu!

Nu har jag faktiskt tänkt gå och lägga mig. Smarta jag har tagit på mig jobb hela helgen och det kan bli något tufft om jag ska upp före skammen med ungarna img och sedan jobba natt!


...ett av plaggen som jag shoppade till Manne. Visst är den tuff? Jag köpte faktiskt 3 plagg till honom!


Jag måste erkänna att jag börjar ändra min inställning till pojkkläder. Det finns ju hur mycket tufft som hellst! Iaf när man kommer upp i storlekar 86 och uppåt. Farligt farligt för ekonomin :)!


Kommentarer
Postat av: Linda J

Den kommer han blir hur fin i som helst!

2010-03-26 @ 10:19:55
URL: http://lillyojag.blogg.se/
Postat av: Frida

Barnkläder är rena rama döden för ekonomin! Men kul... =)

Går inte lämna kommentar på föregående inlägg med den söta lilla prinsessan så jag passar på att tycka till här istället: Kanonfin! Som tagen från en saga.

2010-03-28 @ 13:47:46
Postat av: Åsa

Hihi, för Alex blev det husvagnarna istället :)

Och du har rätt, killarnas kläder blir roligare ju äldre de blir!

2010-03-28 @ 20:43:26
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0