Vilken helg!

Den här helgen har varit helt kanon! Från början till slut!

I fredags efter utbildningen så åkte jag ner på stan för att shoppa lite. Och del blev en del happy shopping vilket alltid är trevligt! Sen gladde jag mig hela kvällen över Willys utröstning i Let´s dance. Det var inte ett program för tidigt minsann!

På lördag var det klädbytardagdax och försök till påskbilder på mina mer eller mindre omöjliga barn, phu! Att jag ens försöker!!! På em så portionerade jag ut ungarna till respektive barnvakter och begav mig till stan för att gå på en jättetrevlig 30-års fest. Hade skitkul! Avslutade natten med ett snabbt besök på lokalpubben som visade sig vara knökfull. Vilken kväll!!!

Idag så tackade jag min lyckliga stjärna att rödvins(och snapps)effekterna varit milda.
Ett s-t-r-å-l-a-n-d-e väder väntade nämligen ute! Vi packade snabbt ihop en ryggsäck med mat och drog ut med skotrarna på havet. Dagarna med sånt här kanonväder är verkligen ovärdeliga! Det blev ett par timmar ute i vårsolen innan vi begav oss hem igen. Och på hemvägen så lyckades jag köra FEL. Jag menar, det går i princip inte men jag lyckades. Sen blev det middag hos Sandra och co i Lundbäck. Älgfärsbiffar to kill for! Sandra kan det här med matlagning!

Nu är det sängläge som gäller. Våra små troll har ju kommit på tjusningen med att vakna på TOK för tidigt på mornarna så nu gäller det att försöka justera lite på ens egna dygnsrytm *mutter*!

Img kommer lite bilder, Påskbildsfotograferingen tog all min kraft på fotofronten så kameran har legat lite nere i helgen :)! Det tar på krafterna att fota sammarbetsovilliga barn!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

:D Vilken helg! Ni kan det här med att ta vara på tillvaron.

Hoppas du får en fin vecka.

Kram

2010-03-22 @ 10:01:35
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0