Korv & kanonväder!

Herreguuud vilket väder det har varit idag!!! Jag tror allvarligt att såna här dagar slår de bästa sommardagarna. Ja nästan iaf :)!

Vi var uppe med tuppen imorse. Igen! Jag hoppas verkligen inte att det här ska bli en vana för det känns INTE okej. Men en positiv sak med ett tidigt uppstigande är att man faktiskt hinner rätt så mycket...trots det zoombieliknande tillstånd jag befinner mig i de första morgontimmarna. Vi har spenderat nästan hela dagen ute. Spelat crocket(!), fotboll, åkt pulka o grillat korv. Solen gassade och kinderna var alldeles röda när vi kom in flera timmar senare.

Det är så galet mycket snö fortfarande så snödrivorna går ihop med hustaket. Vi åkte stjärtlapp från taknocken och hade skitkul.

Här kommer några bilder från våran härliga måndag...


Kladdiga morgongröten.


Den dagliga gåträningen.


Sååå skönt i solen!!!


På väg upp på taket.







Jag tog med mig kameran på gympan för att träna fota rörliga bilder men det hanns inte med att fota så mycket. Shit vad många barn det var där idag. Jag är ju van vid våran lilla, lilla grupp och nu var det kanske det tredubbla med barn. Men det är jättekul att så många vill vara med!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Härliga bilder! Håller med om att våren är absolut bäst, nergrävd i en snögrotta med varm choklad och ostmackor.

2010-03-22 @ 22:26:53
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken redig storasyster!

2010-03-23 @ 00:16:04
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh så härligt att få vara ledig i detta underbara väder!! Här sitter man på kontoret och blir vitare o vitare. Dina bilder gör att man blir så glad! Vad Manne har blivit pappalik förresten :-)

2010-03-23 @ 14:24:06
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0