En heldag UTE!

Vad skönt att det är fler än jag och mamma som inte hänger med i svängarna :)! Fast övervägande visste ju faktiskt vad det var! För er som fortfarande undrar vad jag syftade på med ICE kan klicka här. Himla fiffig grej!

Idag så är jag så in i nordens T-R-Ö-T-T!

Efter ett ca 2 timmars trapprace upp och ner sent i går kväll pga en tokhostande och gråtande pojke så tänkte jag att detta kommer inte att bli ngn rolig natt. Men efter jag sugit några liter snor med sugen, gett vatten och lite god omvårdnad så somnade han så sött i våran säng och sov hela natten. Ja iaf fram till strax efter kl 06.00 då han vaknade och tyckte det var skiiiitroligt att jag låg så nära. Sova var inte att tänka på för den alldeles för trötta mamman. Den morgonpigga pappan var inte till så stor hjälp då han spenderade natten på Piteå havsbad. Men efter 5 veckors sovmornar så kändes det inte mer än rätt att jag fick stiga upp och försöka se lite glad ut!

Dagen har varit helt amazing! Det strålande bra vädret håller i sig och vi har spenderat hela dagen ute, här hemma och i Lundbäck hos kusinerna. Skoterkörning, korvgrillning och massa lek. Det här vädret gör att den egentliga urusla dagsformen känns som ett minne blott :)!

Ikväll så blir det middag på Stengården för det kvinnliga folket och senare på kvällen pub. Det blir ju intressant att se hur mina knappt 5 timmars sömn och den sista veckans intensiva dagar går ihop med lite vin. Hör ni inte av mig på ett par dagar så sitter jag väll kvar på Stengården o sover!   

TREVLIG LÖRDAG....


Eftersom min kamera inte följde med idag så bjuder jag på en bild från Mannes dop förra sommaren som Ida har tagit.  


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Hoppas att hela helgen blev rolig! Skönt att vara ute i solskenet, vi är dåliga på det.



Du har ännu en award att hämta. Det rasslar till i bloggvärlden. Tråkig tid kanske? :)

2010-03-08 @ 09:47:59
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Hoppas ni hade en trevlig helg! Visst är det härligt när man äntligen kan vara ute en hel dag utan att frysa ihjäl, lovely!!

2010-03-08 @ 10:35:45
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0