AGNES

Som ni säkert uppmärksammat så har det varit övervägande med bilder på våran minsting här på bloggen den sista tiden. Det beror på att det äldre barnet i huset inte är lika villig att posera numera. Kanske inte så konstigt då hon i princip levt med en kamera upptryckt i ansiktet från det hon var bebis. Nåja, jag brukar smygfota henne ibland :)! Det är det enda sättet att få med henne utan någon konstig grimas eller liknande.


...våran fina

Helgen har varit bra. Lugn! Jimmy jobbade i lördags och avslutade sin arbetsdag på akuten med ett trasigt finger som fick sys. Alltid är det nått!!! Jag själv har roat mig med ett Lundbäcksbesök, bjudmiddag, massor av trädgårdsfix och avslutningsvis träning.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åååå, vilken fin bild!! Men hörru, vad ska du fotografera sen när båda barnen har blivit skadade av att ha en kamera upptryckt i ansiktet under sin första tid i livet? Jimmy, kanske? =) Jag tror att Agnes släktar på sin moster....

2010-05-24 @ 12:15:54
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Sandra R

Are tröttnade på mig för ett år sen ungefär. Då tröttnade jag med. Men när han nu tar upp den lilla kompaktkameran och fotar känns det roligare igen. Dessutom vill han helt plötsligt bli fotad - iklädd diverse superhjältedräkter. :)

Ha en fin dag!

Kram

2010-05-24 @ 14:59:49
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0