Internet eller inte???

Idag har jag och det minsta barnet varit i stan hela dagen. Det är inte så ofta jag är i själva stan och definitivt inte med Manne. Han verkade nästan chockad av "allt" folk och liv och rörelse runt om honom, haha. Han satt som ett ljus, helt tyst, och bara tittade & tittade i alla timmar vi var där. Våra lantbarn är inte så världsvana :)!

Hämtade bland annat ut min MOBIL som hade kommit, jippi jippi! Nu är jag back in buisness på mobilfronten igen. Försäljaren ändrade lite i mitt abonnemang så nu kan jag skicka 100 st sms gratis per dag. Inte helt fel! Sen frågade han om jag ville ha en tilläggstjänst, internet. Jag valde att fundera på saken och i så fall komplettera med det senare. Mycket skeptisk!

Har ni internet i era mobiler och isf använder ni det mycket???  


...den nya pärlan :)

Jag är så sjukt nöjd med kameran i den här mobilen. 8,1 Megapixlar och blixt...och redigeringsprogram(!). Är jag uråldrig eller finns det sådana program i de flesta nyare mobiler?? Jag är så nöjd att jag nog skippar att köpa en liten digitalkamera i nuläget.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Vilken telefon är det? Namnet på den alltså.

Jag har Internet i mobilen, har haft länge och vill icke vara utan det. Surfar på trådlösa varje morgon innan allt annat har kommit igång. Och så surfar jag ute om det finns wi-fi. Kanon att blogga så.

Min nuvarande mobil tar lika bra bilder som små digitalkameror och den förra var också mycket bra, vet inte om det är samma som den du köpt.

Lycka till!

2010-05-05 @ 16:15:30
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Då är det en likadan som den jag hade innan min nya. En kanonbra mobil som jag var jättenöjd med. Har ju turen att få prova mobilen genom maken.



Det är skönt att få förståelse från dig, jag hade också massor med sammandragningar när jag väntade Are. De började i vecka 16 men var inte alls lika tuffa som den här gången.

2010-05-05 @ 16:39:06
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Linda J

Vad fin den är!!

2010-05-05 @ 20:29:11
URL: http://lillyojag.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag igen. :) Maken min undrade varför Internet/wi-fi är en tilläggstjänst i din mobil? Kostar det extra, det ska det nämligen inte göra.

2010-05-05 @ 21:49:21
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Lisa

Tycker gott och väl att du kan unna dig lite internet i telefonen, man kan väl säga upp det om du inte gillar det!

Telefonen var jättefin, och att den hade en fin kamera gjorde ju saken, jag menar att telefonen har man ju som alltid med sig. Systemaren rymmer man ju inte direkt i bakfickan.

2010-05-05 @ 22:00:46
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Martina

Låter som en bra kamera! Min har jävligt suddig bild, men så är det också "en musikspelande" mobil..



Har inte internet på mobilen. Är väldigt skeptisk och övertygad om att det är väldigt dyrt.. Men kanske inte?

2010-05-05 @ 22:18:11
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det är en W995, eller? Jag blev tvungen att byta mot min vilja då min K810 dog och jag har inte riktigt kommit överens med W995 än. Ibland tycker jag att kameran är så seeeg med att fota och att det ofta blir lite suddigt... men det kanske är jag som är på fyllan mest? :P



Internet: jag använder det oftast bara till InternetBanken i mobilen (så jag kan överföra pengar mellan mina olika konton) och Facebook om jag är riktigt uttråkad någon lektion.

2010-05-07 @ 11:03:48
URL: http://spaggl.blogspot.com
Postat av: Emma

Fin telefon! Själv har jag inhandlat en pekskärmsmobil från samsung och den funkar jättebra att använda Internet med. Jämför med min gamla som var så stenålders att det inte gick att se texten på t.ex aftonbladet. Dock har jag ingen tilläggstjänst utan jag kommer mig bara ut på internet utan vidare(jag antar att det tickar på ungefär som ett samtal fast förmodligen dyrare)

2010-05-07 @ 12:32:36
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0