Solsting

Ibland så blir jag alldeles mörkrädd för mig själv. Som t ex idag. Jag skulle försöka få tag på Jimmy på väg hem från jobbet och han svarade inte på mobilen. Ringer hemnumret. Eller iaf så långt som riktnumret...för jag kommer inte på vårat hemnummer!!! My good, jag kom verkligen inte på vårat hemnr!

Sen skulle jag fylla i ett papper till försäkringskassan och kommer inte för mitt liv på Mannes fyra sista siffror i hans personnummer! Men hallå!!! Jag som så länge gnällt över hur dåliga pappor är på att komma ihåg sina barns personnummer! Det fick jag vackert äta upp nu! Så imorgon, är det jag som måste ringa vc för att höra vad Manne har för 4 sista siffror. Något pinsamt bör väll erkännas!!!

Annars rullar livet på här hemma i hettan. Jimmy sköter sina hemmasysslor och jag jobbar (hm, går utbildning om jag ska vara helt korrekt). Dagarna försvinner verkligen när man är iväg mellan kl 7.30-17.15 varje dag. Jag kommer hem, äter middag, umgås lite med barnen innan de lägger sig, tränar eller tar tag i vårat Mount Everestberg av tvätt åsså god natt! Nej kontorstider är verkligen ingenting för mig!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, ja det kan ju bli ett problem om INGEN av er kan Mannes siffror! :)

Jag blev något förvånad på Jonny idag som kan min morsas adress. Han vet mammas adress men inte Valles personnr..... Lite felprioriterat..

2010-05-20 @ 23:22:11
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Telefonnummer kan ibland försvinna i minnet. Tror du att VC ger dig Mannes sista siffor över telefon? Har du inget BVC-kort att kolla det på?

Trevlig helg!

Kram

2010-05-21 @ 08:14:43
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0