Ge mig TID

Jisses vad dagarna rullar på!!! De lugna stunderna lyser med sin frånvaro och jag och Jimmy ses mestadels i dörren i överlämningar av barnen. Agnes lät riktigt förvånad idag när hon frågade om både jag och Jimmy är lediga den kommande helgen och jag svarade ja. Herregud, ska det vara så här??? Nej såklart inte...om knappt 2 veckor så går jag ner i arbetstid och det känns förjävla bra.

Snart är det iaf helg och jag är tredagarsledig! Hela söndagen ska spenderas i fotostudion och jag vet inte vem som är mer taggad, jag eller Pia :)! Jag har en massa ideér som jag hoppas resulterar i finfina bilder :)! Jag har tom övertygat Jimmy om att komma dit med barnen! Å vad jag längtar!

Nu sängen...nattinatti


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad roligt med studio-fotografering!!

Hur mycket ska du jobba efter att du gått ner i tid?

Jag kommer börja på ynka 50% nu, för att sen gå upp till 80% efter nyår.

50% är så lite att jag knappt fått ihop ett schema, hhaha!

Kram!

2010-11-05 @ 11:07:17
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0