Ooops

Satt precis o kollade genom bilderna från julkortsfotningen som jag gjorde i helgen. Jag kan inte annat än undra hur jag kunde klaga ifjol. Det här året var definitivt den största utmaningen hittills.


1 1/2 år och ALDRIG still!

Denna lille man har för övrigt testat mitt tålamod big time idag. Ritat på tapeten flera ggr. Igen! En av gångerna så stod han med en tuschpenna i varje hand och ritade för fulla muggar. Och så klart med den där busblicken när jag haffar honom! Han har sprutat ner hela sig med badrumssprej och hällt saft i soffan. Men pricken över i:et var nog när han...det här vågar jag knappt skriva...kom med sopborsten som vi har till kaminen i högsta hugg (ni vet från ett sånt där set med sop, skyffel, tång osv). Att han kommer bärandes på den är inget ovanligt men grejen var att den b-r-a-n-n den här gången!!! Som en fackla. Han hade sopat i värmeljusen som jag och Agnes hade tänt. Ljus som står där han inte kommer åt. Men med en lång borste så var det inga problem. Herremingud!!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

;))) Det ordnar sej!

2010-11-22 @ 19:12:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linn

Haha, känner igen det här!!



Jag har inte gett mig på att försöka ta några julkort än, har idé torka...

2010-11-22 @ 21:54:13
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: sandra

Ha ha ha! Om det som går att läsa i hans ögon så

har ni säkert mycket mer att vänta!

2010-11-22 @ 22:10:07
Postat av: Pia

Ojojoj, tur du hann se honom i tid med facklan innan hela vardagsrummet stod i brand! En tredje brand i Båtvik hade ju blivit lite väl mycket tycker jag. Nu kan det få stå trevligare nyheter om Båtvik i Norran ;)



Jag antar att du hann ta rätt många bilder till dina julkort - och trots allt behövs ju bara ett bra! Och det är jag helt övertygad om att du lyckades med, även om du fick kämpa lite! :)



Vi borde ses o fotoprata nån dag!

2010-11-22 @ 23:05:06
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Bettan

Oj, jisses vilken tur ni hade! Håller med om att 1½ var värsta pilleråldern men kan säga att 2½ inte är att leka med heller. TROTS stavas det!

2010-11-23 @ 08:16:00
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Sarah P

ojoj, du verkar ha det du gör. Han ser verkligen ut som en riktgt spjuver varje gång man ser honom :)

Hoppas på en lugnare framtid...o helst utan bränder.

2010-11-23 @ 13:18:49
Postat av: Frida

Får faktiskt ett leende på läpparna =) Vilka upptåg! Men bilden är faktiskt oerhört charmig =)

Kramar!

2010-11-23 @ 15:40:15
Postat av: Åsa

Manne, vilket busfrö!

Jag kunde inte heller låta bli att le lite, han är ju smart! :)

Tur att du hann se det fort dock!

Kram!

2010-11-24 @ 09:57:01
URL: http://asasminnen.blogg.se/
Postat av: Emalee

Oj vilken upplevelse... Usch.

Kan tänka mig att tankarna bara snurrade runt det efteråt... Förstå vilken tur ni hade!!! :-)

Busunge ;-)

2010-11-24 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0