Myskväll

Jag brukar väldigt sällan läsa för Agnes när hon ska sova. Men igår så gjorde jag det. Och somnade. Klockan var bara 19.45. Klockan 08.00 så vaknade jag. Herremingud, 12 timmar bara så där. Inte nog med det så somnade jag igen när Manne sov i em och sov i drygt en timme. NEJ, jag är inte gravid! Alla timmars sömn har gjort att jag så klart är sjukt pigg ikväll!!!

Ikväll så har vi haft myskväll. Som vanligt på fredagar med andra ord. Och som övriga befolkningen i Sverige om man ska tro på det man läser på fb :)! Jag lät Agnes vara uppe tills hon själv ville lägga sig ikväll. Kl 21 så kom det..."mamma jag börjar nog bli lite trött nu, det är kanske dags att lägga sig"!

Vad bjuder helgen på då? Imorgon står barndans, prom med Sandra, dop, surströmming och nattjobb på schemat. Söndagen kommer till största del att sovas bort. Innan den andra och sista jobbnatten för den här gången så väntar trerätters på Stengården. En riktigt bra helg...trots jobbhelg :)! Men det bästa av allt, Jimmy kommer hem efter knappt en vecka i Uppsala. Vi längtar!!! Och det är klart att jag börjar fundera lite över hur hans 10 veckors frånvaro nästa sommar kommer att gå när en vecka känns så här lång!


Agnes i sin nya tröja som hon inte kunde sluta tacka mig för igår. Med en häst och glitter på, det kan inte bli annat än succé! Hon är verkligen tacksam att ge kläder och jag ska se till att tomten levererar lite av den varan på julafton.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt att vara utvilad, det behövde du säkert.

2010-11-13 @ 00:46:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Mettan

Tänk såhär, 10 veckor under sommaren kommer att gå bra mycket fortare än om det hade varit 10 veckor under vintern:) Här tittar solen precis fram men det blåser en massa. Jag har en mysig ensamhelg med katterna, maken sitter och ugglar i ett tält i skogarna i Småland någonstans... Ha en trevlig helg! Kram

2010-11-13 @ 09:25:06
URL: http://blomsterkulla.wordpress.com
Postat av: Frida

Tusen tack för idag och hoppas att resten utav helgen också blir en myshelg =)

2010-11-13 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0