♥Jag är kär ♥



...så sjuuukt, sjukt, sjukt bra han var igår!!!

Lördagen inleddes med ett step-pass. Jag har inte kört step up sen i våras och fick ordentligt med mersmak! Å vad kul det är! Sen har jag julkortsfotat små inte helt sammarbetsvilliga barn, s-u-c-k! 18 månader är verkligen inte en optimal ålder för fotografering. Jag kan lova att det var betydligt svettigare än efter morgonens träningspass! Nåja, jag har bestämt mig för att bara göra ett försök i år och nöja mig med det.

Nu ska jag och prickiga Agnes ut i det härliga vädret och promma/åka bob.

Vad har ni för er i helgen?

Kommentarer
Postat av: linda s

Ja hjälp vad bra han gjorde den där, det var mäktigt!!



Här är helgens planer inställda, Melvin åkte på influensa. :( Julkort orkar jag inte engagera mig i, jag tar nån bild vi redan har. ;) Det funkar det också!



kram!

2010-11-20 @ 14:30:09
Postat av: Lisa

Håller med! Han var riktigt grym igår.

Jag ska chokera och säga att jag haft jukorten klara i typ en vecka här hemma, väntar bara på att få skicka iväg dem, känns dock lite tidigt än. I år vill jag ha allt som heter julförberedelser bortgjorda tiiidigt.



Vi har varit uppe i stugan i norra Bastuträsk hela dagen, det var julmarknad och hela min familj med familjer var där.



Ikväll blir det en lugn kväll med barnen och imorgon hoppas jag att det blir en del utelek. Är ni sugna så är det bara att hojta!

2010-11-20 @ 16:49:45
URL: http://maltelisa
Postat av: Annelie

Jag ogillar honom. Och ännu mer nu när jag fick reda på att han knarkar. Ingen vidare förebild.

2010-11-20 @ 18:04:40
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Sammetslen röst i början och slutet. Mumma för själen att lyssna på =)

2010-11-20 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0