LYCKA...

...är att ha en handyman i huset som kan fixa ALLT!!!

Min laptop pajjade i början på veckan vilket kändes superdeppigt eftersom jag inte var klar med studiobilderna som jag höll på med för fullt. Jag har ju bara photoshop i den datorn. Nåväl, ikväll så skruvade Jimmy isär datorn i en miljard bitar och lagade den. Bara så där! Så nu fungerar den för fullt och jag fixar med bilder för brinnande livet. ÄNTLIGEN! Jag hade hunnit börja kolla efter en ny dator men nu kan jag skjuta upp köpet ett tag till. Att punga ut massa pengar för en dator så här i juletider kändes inte speciellt kul.





Kommentarer
Postat av: Sandra R

Wow, familjebilden är bättre än studiobilder för tusenlappar. :) Du är bra duktig med kameran! (Fast det visste du redan.)

Trevlig måndag!

Kram

2010-11-22 @ 09:19:13
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Emalee

Skönt med en handyman där hemma :-)

Åh, nu lngtar jag inte mindre efter bilderna!!! Ska bli spännande att se.

2010-11-22 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0